- ММ ще бъде изцяло преработен за всички класове в играта. Към момента се обсъждат няколко различни идеи, като особено внимание се отделя на артилерията.
- Планира се подбряване на потребителския интерфейс в гаража. Част от подобренията включват показване на "скритите" параметри на машините, например кривите на мощността и въртящия момент на двигателите, вероятността за възникване на пожар и др.
- Възможност за смяна на имената на играчите (Nicknames) ще има, но не се знае кога.
- Подобряване на кадрите в секунда, към момента, е задача от първостепенна важност.
- Редуциране на времето за зареждане на картата е на втори план.
- Планира се развитието на PvE режима чрез въвеждането на нови задачи и механизми, и подобряване на съществуващите карти. Освен това режима ще се сдобие с вариант при който възложената мисия ще се изплънява чрез няколко последователни битки.
- Степента на сложност “Insane” ще се появи отново в играта, когато разработчиците се убедят, че наградата за изпълнената мисия отговаря на положените от играчите усилия.
- Планирана е още една карта за обучение на нови играчи.
- Игрови режим с участието на 2-4 играча не се планира заради проблемите които създава преждевременното напускане на битката на някои от играчите, освен това подобен режим би използвал неефективно ресурсите на сървъра - "колкото е по-малък отбора, толкова повече се стресира сървъра" - явно сървъра е женски щом го притесняват малките неща.
- Бъдещите карти ще осигуряват възможността играча да получава няколко различни мисии, (на случаен принцип) които трябва да бъдат изпълнени последователно в рамките на битката и които ще изискват различен подход (геймплей).
- Възможност за смяна на мерника ще бъде добавена на по-късен етап.
- В резултат на бъг, във взвод могат да се включват само хора от списъка с "Приятели" - ще бъде оправено.
- В бъдеще сградите от базата ще могат да се развиват и над 5-ти тиър. Бонусите които ще осигуряват тези сгради са от рода на 50% допълнителна репутация за битка. Тази възможност ще бъде добавена заедно с "loot" системата - аз го разбирам като събиране на скрап от бойното поле, там член на екипажа от малцинствата би бил много полезен.
- Към момента щетите нанасяни с таран са изкуствено занижени. Разработчиците ще отменят тази мярка след като бъдат изчистени всички дребни бъгове в алгоритъма определящ щетите при таран.
събота, 14 ноември 2015 г.
Armored Warfare - разработчиците споделят бъдещите си творчески планове.
Абонамент за:
Коментари за публикацията
(
Atom
)
Няма коментари :
Публикуване на коментар