Venstoich's Blog

вторник, 28 юли 2015 г.

Armored Warfare – въпроси и отговори (продължение).

Въпрос: Възнамерявате ли да въведете в играта зенитни самоходни артилерийски усановки като "Flakpanzer Gepard" например?
Отговор: Да, в бъдеще.

Въпрос: В играта ще има машини с необитаема купола (T-14 Armata), как ще им се отрази взривяването на боекомплекта?
Отговор: При определени обстоятелства ще бъде възможно машината да оцелее след взривяване на боекомплекта, но с цената на огромни щети (загуба на HP). Освен това попаденията в необитаемите куполи (особено слабо бронираните) ще нанасят по-малко щети от колкото поразяването на обитаемите отделения. Този механизъм ще бъде така настроен, че да стимулира стрелбата по обитаемия корпус.
Тук прилагам и оригинала тъй като не съм убеден в коретният си превод: "We don’t want to have tanks without any offensive means in battle and that includes wrecked turrets. Unmanned turret vehicles (especially those with thin-armored turrets) will be implemented by reducing the damage the vehicle takes when the unmanned parts are shot at. This mechanism will be tuned so that firing for full damage at the armored hull will always be a viable choice. With that being said, in Armored Warfare under certain circumstances a vehicle can survive an ammo rack explosion (to simulate a “save” from armored ammunition compartment for example) but the damage dealt by ammunition explosion is massive."

Въпрос: Как стои въпроса с точността на стрелбата в Armored Warfare?
Отговор: Използваме нормалното разпределение и все още експериментираме с настойките. В момента играчите могат да очакват 38% от изстрелите да попадат във вътрешните 20% от кръга на мерника.

Въпрос: Бойните действия в играта ще деформират ли терена?
Отговор: За сега тази възможност няма да е на разположение. Ще направим всичко възможно да я осигурим в бъдеще тъй като е много "яка", но трябва да решим много технически проблеми.

Няма коментари :

Публикуване на коментар