Venstoich's Blog

вторник, 28 юли 2015 г.

Още за новия проект на Wargaming - Master of Orion

  • Играта се разработва в Аржентина, услугите на екип от САЩ били много скъпи. "Евтиното излиза скъпо" - са казали хората.
  • При разработката се вземали под внимание грешките от World of Warplanes.
  • Според Wargaming ранната алфа на играта изглеждала "много яко".
  • Според Слава Макаров (Wargaming producer), провала на World of Warplanes се дължи да неподходящите разработчици, той щял да направи по-добър избор, но нямал тази възможност. Същата грешка нямало да бъде допусната при MoO (Master of Orion).
Информацията е от тук.
Не мога да проумея как Wargaming смятат да популяризират толкова комплексна игра сред сегашната си аудитория.

Няма коментари :

Публикуване на коментар