В споменатите вече режими са коригирани много проблеми.
Към играта са добавени следните танкове:
За японската "тежка" линия: I-Go/Chi-Ro, Type 91, Type 95, O-I Experimental, O-I, O-Ni, O-Ho, Type 4 Heavy, Type 5 Heavy (имената на половината машини все едно са избирани от Менделеевата таблица)
За СССР: Т-22ср (среден танк 10-ти тиър) - предшественика на Обект 907
![]() |
Т 22ср - картинката е малка, но от сърце... |
![]() |
Броневи макет А-22, основа за разработката на Т-22ср |
![]() |
А-22 след замерянето му със 122 и 128 мм снаряди |
За САЩ: M48A2 (Среден танк 10-ти тиър - ще се раздава за постижения в клановите битки)
Това е корпус от M48, ашладисан с купол от T54E2 и 120 мм оръдие T123E6.
![]() |
Схема на бронирането на M48A2 |
Мощност към тегло: 16,59 к.с./тон
Максимална скорост напред/назад: 48,3/20 км/ч
Скорост на въртене на корпуса: 50 градуса/сек.
Скорост на въртене на куполата: 39,6 градуса/сек.
Броня на корпуса: 152,4/76,2/?
Броня на куполата: 203,2/76,2/?
Щети: 400
Пробивност: 258
Презареждане: 8,63 сек.
Точност: 0,384
Време за прицелване: 2,01s
Склоняване на оръдието: -10 градуса
За Германия: VK 100.01(P) (премиумен 8-ми тиър тежък танк - т.нар. Мамут)
![]() |
VK 100.01(P) |
Тегло: 69,55 тона (би трябвало да е около 120 тона, защо в източника така пише нямам идея)
Екипаж: 6 души
Максимална скорост напред/назад: 20/15 км/ч
Оръдие: 128 мм
Пробивност на оръдието: 211/251/65
Щети: 490/490/560
Мощност на двигателя: 1000 к.с.
Скорост на въртене на корпуса: 18 градуса/сек.
Скорост на въртене на куполата: 20 градуса/сек.
Обзор: 370 м
Склоняване на оръдието: -8 градуса
Точност: 0.4
Време за прицелване: 3 сек.
Презареждане: 18 сек.
Добавени са екипажите от новата нация (Чехословакия) със снимки, имена и т.н. (добре, че и един танк поне ще имат, иначе трябваше да тичат голи из картите до 0.9.11)
20 машини са преработени в HD
Моделът на M46 Patton е преработен
Машини с "поправен" колижън модел: M6A2E1, T32, T110E3, T110E4, Caernarvon.
Подобрени са времето за прицелване и стабилизацията на Maus
От случайните битки (но неслучайно) са премахнати са картите "Перловска река" (очаква се реакцията на г-жа Фандъкова) и "Скритото село" (беше подходяща локация за усвояване на средства от еврофондовете...)
Картата "Redshire" е преработена:
И накрая, разни дреболии:
- много поправки в отборните битки
- много поправки в динамичните взводове
- преработен е прозореца на който се любуваме докато се зарежда картата
- естествено, поправени са крашовете и фриизовете на клиента
- оптимизирани са някои специални ефекти
- преработен е ефекта при удар на снаряд в земята (колкото и да го преработват ситуацията няма да стане по-приятна за стрелящия)
- "ремонтирани" са сенките
- променени са графичните настройки по подразбиране
- оптимизиран е игровия клиент
- премахнати са "квадратните" артефакти при видеокарти на AMD
- поправен е ефекта от попадение на специален снаряд (
- поправена е функцията търсеща отбори в отборните битки
- излекуван е тремора на листата (на дърветата) при някои графични настройки
Информацията е от тук и тук и тук.
И от: ОТЕЧЕСТВЕННЫЕ БРОНИРОВАННЫЕ МАШИНЫ 1945–1965 гг.
М.В. Павлов, кандидат технических наук, старший научный сотрудник
И.В. Павлов, ведущий конструктор
Няма коментари :
Публикуване на коментар