![]() |
«Объект 770» участника Nivellian - собственная работа. Под лицензией CC BY-SA 4.0 с сайта Викисклада |
- стабилизация в двете плоскости
- зареждащ механизъм - (нещото само "добутва" и не е пълен автомат)
- продухване със сгъстен въздух след всеки изстрел (това не е нещо ново)
В боекомплекта са влизали бронебойни, кумулативни и осколъчно-фугасни снаряди. В предвид калибъра не е чудно, че снаряда и гилзата с метателния заряд се съхраняват и зареждат по отделно.
Бронирането е доста интересно:
![]() |
Схема на лятата част от корпуса. |
Бронирането в цифри:
Предна част на корпуса (дебелина - мм/наклон от вертикала/ефективно - мм):
![]() |
НЛД-то впечатлява... |
Борд на корпуса:
горна част - 86/67/220
долна част - 105/0/105
Купола:
отпред:
основа - 260/30/300
средна част - 184/50/286
горна част - 90/70/263
борд:
основа - 208/35/254
средна част - 152/50/236
горна част - 80/70/234
И още малко ТТХ:
Тегло - 55 тона
Мощност на двигателя - 1000 конски сили
Скорост - 55 км/ч
отпред:
основа - 260/30/300
средна част - 184/50/286
горна част - 90/70/263
борд:
основа - 208/35/254
средна част - 152/50/236
горна част - 80/70/234
И още малко ТТХ:
Тегло - 55 тона
Мощност на двигателя - 1000 конски сили
Скорост - 55 км/ч
Книжката източник:
ОТЕЧЕСТВЕННЫЕ БРОНИРОВАННЫЕ МАШИНЫ 1945–1965 гг.
М.В. Павлов, кандидат технических наук, старший научный сотрудник
И.В. Павлов, ведущий конструктор
Това изглежда супер добре!
ОтговорИзтриванеА иначе без подбутване 130мм в танк не мога да си представя дали е възможно изобщо...